wtorek, 13 stycznia 2015

Project Life

Kocham fotografię cyfrową ale nie lubię tego, że zdjęć miliony i wszystkie w kompie… Niestety nie potrafię się zmobilizować do regularnego wywoływania zdjęć. Jakiś czas temu natrafiłam na bloga Scrap Corner  i przepadłam. Zakochałam się w fotografiach i filmikach autorki oraz w Project Life. Zakupiłam więc kilka materiałów potrzebnych do tego projektu i czekałam, czekałam na nowy rok, bo od tego momentu będę go prowadzić. Mam nadzieję, że nie jest to słomiany zapał i uda mi się. Myślę, że taki album to świetna pamiątka. Nie mogę się doczekać kiedy zasiądę i obejrzę mój pierwszy skończony projekt. Pędzę więc wybrać zdjęcia z pierwszego tygodnia roku.









6 komentarzy:

  1. No mam tak samo z tą fotografią, miliony zdjęć na kompie a papierowych coraz mniej.
    Napisz proszę jeszcze gdzie te cuda kupiłaś bo i mi się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupowałam w sklepie internetowym Fifi Rifi i Scrap Art oraz na allegro. Te akcesoria kupisz w każdym sklepie z rękodziełem, scrapbookingiem. Zwykle jest wydzielona kategoria PL :)

      Usuń
  2. Extra pomysł, chyba sama muszę podpatrzeć. Też robimy mnóstwo zdjęć i wszystko jest na kompie :)
    P.s. Piękny blog!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo fajny pomysł ale można też po prostu zdjęcia wywołać i wrzucić do albumu lub wkleić. Wybrałam tę bardziej kreatywną formę ku zachęcie :)

      Usuń
  3. Hej
    Przypadkiem natrafiłam na Twoj blog i zniknęłam! Pochłonęłaś mnie całkowicie, jestem oczarowana.Świetne pomysły, piękne zdjęcia, miły klimat. Cudownie się u Ciebie czuję.
    Idę przeglądać dalej i z niecierpliwością czekam na kolejny post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łał!!! Bardzo, bardzo dziękuję za ten cudowny komentarz:) Dodaje skrzydeł!!!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny!