poniedziałek, 12 czerwca 2017

Wersety z Biblii, które możesz pokolorować


Kolorowanie to coś, co ostatnio znów stało się bardzo popularne i coś, co bardzo lubię i co bardzo mnie relaksuje. Rodzajów kolorowanek dla dorosłych jest całe mnóstwo, jednak ostatnio znalazłam taką, która szczególnie mnie zainteresowała. Z cytatami z Biblii. Co więcej, z polskimi cytatami! 
Oczywiście jak tylko wyciągnęłam tę książeczkę, od razu miałam towarzystwo w postaci mojej córki. Fajny to sposób na kreatywne spędzenie wspólnego czasu. Dzięki kolorowaniu zapoznajemy też dzieciaki ze Słowem Bożym. Jest to pretekst do rozmów na temat znaczenia danego fragmentu.

Taki obrazek z powodzeniem można powiesić na ścianie lub podarować w prezencie. Na przykład na zbliżający się Dzień Ojca. Myślę, że świetnie będzie wyglądał zarówno w antyramie jak i różnego rodzaju ramkach.

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny!