wtorek, 22 września 2020

Ja i Ty - Bóg

 Ja? Mały człowieczek... Ty? Wielki Bóg! 

Dlaczego mnie stworzyłeś? 
Na co Ci ja, taka niekompletna, skoro „na Twój głos, galaktyk sto miliardów rodzi się”? 
Nie dość aniołów u Twojego boku? 
Dlaczego ukochałeś mnie miłością swą kompletną? 
Dlaczego zabiegasz o poranku o moją chwilę pod nieotwartą jeszcze do końca powieką? 
Dlaczego kiedy uciekam, zamykam się w sobie, Ty pukasz? Mówisz: Nie bój się. Jestem. 
Dlaczego kiedy popełniam ten sam błąd po raz któryś, Ty wybaczasz? 
Dlaczego napełniasz mnie pokojem? Dodajesz skrzydeł? 
Prowadzisz tam, gdzie sama nigdy bym nie dotarła? 
Dlaczego tak bardzo Ci zależy Boże? 
Nie wiem czy kiedyś nadejdzie czas, kiedy to pojmę. Ale już teraz dziękuję Ci! 
Dziękuję, że mogę być Twoją. 

„Czym jest człowiek, że pamiętasz o nim? Albo syn człowieczy, że tak o niego dbasz?”
Psalm 8:5



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny!